top of page
Search
  • Writer's pictureאייל גל

פיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בחולון

Updated: Dec 9, 2021

כל הורה היה רוצה לראות את הילד שלו מצליח בגן ובבית הספר, משגשג מבחינה חברתית ונהנה מביטחון עצמי גבוה. אך המציאות לא תמיד תואמת לציפיות ולרצונות שלנו, דבר שלא פעם מוביל למצבים שונים, שלא תמיד אנחנו יודעים כיצד להתנהג בהם. הדבר נכון למשל, במקרה של הורים שמתמודדים עם ילד בעל קשיים חברתיים.


אין ספק כי מדובר על תופעה מוכרת ונרחבת, אך עדיין לא מעט הורים מתקשים להתמודד עימה. כל הורה היה רוצה לעזור לילד שלו להתחבר עם החברים לכיתה, אך חשוב לזכור, כי אומנם עבור חלק מהילדים מדובר על עניין פשוט, עבור ילדים אחרים מדובר על קושי משמעותי.


אנו בגלגל הצלחה מתמחים בתחום של פיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בחולון. אנו עובדים בשיטת אייל גל ומסייעים להעצים את הילד ולהעניק לו את כל הכישורים החברתיים הדרושים לו, על מנת לשפר את איכות החיים שלו.


פיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בחולון

פיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בחולון – מה חשוב לדעת בתחום?

חשוב להיות מודעים כי ילדים רבים נאלצים להתמודד עם קשיים חברתיים. ישנם מקרים כתוצאה ממופנות יתר, ביישנות או ערך עצמי נמוך אך קשיים חברתיים קורים גם לילדים הקלאסיים שאינם מופנמים וגם לילדים עם קשיים בוויסות רגשי. מדובר על תופעה מוכרת ונפוצה, שלא מעט ילדים סובלים ממנה על בסיס יומיומי. אך כדאי לדעת כי אין מדובר על גזירה משמיים, מאחר וניתן היום לפתח את המיומנויות החברתיות של הילד, במטרה להעניק לו את הכלים הדרושים לו, על מנת לתקשר בצורה מוצלחת יותר.


חשוב להדגיש כי דחייה של הטיפול עלולה להעצים את הבעיה, דבר שכמובן יקשה על ההתמודדות עימה בהמשך הדרך. חשוב לפנות למקום מקצועי שמתעסק בתחום, על מנת להעניק לכל ילד את ההזדמנות לחיי חברה טובים יותר ולכישורים חברתיים מוצלחים, שיוכלו לשמש אותו בכל תחומי החיים.


פיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בחולון
פיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בחולון

פיתוח כישורים חברתיים אצל ילדים/מיומנויות חברתיות לילדים בחולון – טיפים ועצות ששווה להכיר

כדאי לזכור כי כל ילד וכל מבוגר זקוק למיומנויות חברתיות, מאחר ורובינו חיים בתוך מסגרות שונות, כגון גן, בית ספר, אוניברסיטה, עבודה וכדומה. לא ניתן להסתדר בעולם ללא היכולת לתקשר בצורה ברורה ומדויקת עם אנשים אחרים, לכן כדאי ללמוד כישורים חברתיים כבר בגיל צעיר, על מנת להקל על ההתנהלות החברתית וכמובן למנוע מצבים של בדידות.


באמצעות פיתוח כישורים חברתיים אצל ילדים ומיומנויות חברתיות, ניתן להתמודד בצורה יעילה יותר עם מגוון רחב של מצבים חברתיים שונים, ללמוד כיצד לדחות סיפוקים וכיצד לווסת נכון את הרגשות השונים. בצורה כזו, ניתן להעלות את תחושת המסוגלות העצמית, ללמוד כיצד להחליט החלטות בצורה נבונה יותר ואף לפתח גמישות מחשבתית.


אנו בגלגל הצלחה – המרכז לכישורים חברתיים לילדים בשיטת אייל גל, מתמחים בשיפור ובפיתוח כישורים חברתיים לילדים בחולון. אנו עובדים במתכונת של קבוצות, על מנת לאפשר לכל ילד לפתח את המיומנויות החברתיות הדרושות לו בצורה המהירה והטבעית ביותר. לקבלת פרטים נוספים על שיפור כישורים חברתיים אצל ילדים, צרו קשר.


אם התעניינתם בפיתוח כישורים חברתיים אצל ילדים, אולי יעניין אתכם גם:




709 views0 comments
bottom of page