top of page
Search
  • Writer's pictureאייל גל

איך לעזור לילד לרכוש חברים?

Updated: Dec 9, 2021

כל הורה היה רוצה לסייע לילד שלו לרכוש חברים ולהרגיש טוב בבית הספר או בגן. אין שום סיבה שהילד שלכם ירגיש מנודה או בודד, מאחר והיום ניתן למצוא לא מעט כלים ומיומנויות חברתיות, שיוכלו לסייע לילד שלכם להשתלב בחברה בצורה פשוטה וקלה יותר. אנו בגלגל הצלחה – המרכז לכישורים חברתיים לילדים בשיטת אייל גל נשמח לסייע וללוות אתכם במהלך התהליך. אנו מתמחים בפיתוח כישורים חברתיים במתכונת של קבוצות חברתיות, דבר שללא ספק נחשב ליעיל ואפקטיבי יותר, מאשר טיפולים פרטניים. אנו מספקים מענה מקיף לילדים הסובלים מקשיים חברתיים והתנהגותיים באמצעות משחקים מקוריים ממוקדי מטרות, משימות מיוחדות וכמובן שיח מכיל ומעצים.


איך לעזור לילד לרכוש חברים

איך לעזור לילדים לרכוש חברים? – טיפים ששווה להכיר

היום ניתן לשמוע לא פעם על ילדים שסובלים מבעיות חברתיות, דבר שללא ספק נמצא על סדר היום של רוב ההורים. אף הורה לא היה רוצה לשמוע שהילד שלו סובל מחרם כיתתי, הצקות, התנכלויות וכדומה. לכן חשוב לדעת כי ניתן לטפל בבעיה ואין שום צורך להשלים עם המצב. יש לזכור כי כל ילד חייב ללמוד כישורים חברתיים, על מנת לדעת כיצד להסתדר עם חבריו לכיתה, לחוג או לכל מסגרת אחרת. מדובר על כישורים חיוניים, שללא ספק יוכלו לסייע ולהועיל בכל מסגרת שהילד ייקלע אליה בהמשך הדרך. כדאי לזכור כי ישנם ילדים שלומדים בצורה טבעית כיצד להתנהל מול ילדים אחרים, בעוד שילדים אחרים עלולים להתקשות בכך, בשל ביטחון עצמי נמוך, ביישנות, מופנות וכדומה. אך באמצעות למידה של כישורים חברתיים ומיומנויות שיוכלו לסייע להם בכל אתגרי החיים, כל ילד יוכל ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.


איך לעזור לילדים לרכוש חברים?
איך לעזור לילדים לרכוש חברים?

איך לעזור לילד לרכוש חברים? – נקודות חיוניות ששווה להכיר

אחת הנקודות החשובות ביותר שכל הורה חייב להבין ולהפנים, היא העובדה שילד שלומד כישורים חברתיים יכול להרוויח מכך לא רק מיומנויות שיאפשרו לו להסתדר בצורה טובה יותר עם בני גילו, אלא גם כיצד להתמודד עם כישלונות וכיצד להגיב בצורה מאוזנת יותר לגבולות ולכללים שונים. באמצעות למידה של כישורים חברתיים הילד שלכם יוכל להסתדר טוב יותר עם דמויות סמכותיות, לדחות סיפוקים, לקבל החלטות וכדומה. הילד רוכש חוויות הצלחה החיוניות להתפתחות הרגשית והחברתית שלו. יש לזכור כי מדובר על גורמים שקשורים זה לזה ואף משפיעים אחד על השני, ולכן למידה של כישורים חברתיים תוכל ללא שום ספק לשפר את איכות החיים של הילד ואף לסייע לו בעתיד. יש לזכור כי הילד לומד התנהגות חברתית מהוריו, ועל כן חשוב שגם הורים כיום יעברו הדרכה בנושא, וילמדו כיצד לטפח את המיומנויות החברתיות של ילדם.


אנו בגלגל הצלחה – המרכז לכישורים חברתיים לילדים נשמח לסייע ולייעץ לכם כיצד לעזור לילד לרכוש מיומנויות חברתיות. אנו מתמחים בפיתוח של כישורים רגשיים וחברתיים לילדים באמצעות שימוש בקבוצות חברתיות, לפי השיטה של אייל גל. לפרטים נוספים צרו קשר.


מוזמנים לקרוא מידע נוסף בנושא:



506 views0 comments
bottom of page